درد دلی بین خدا و بنده گنهکارش

- خدایا با من قهری ...!!!

بنده ی من نماز شب بخوان که یازده رکعت است...

- خدایا! خستـه ام، نمـیتوانم نیمه شب یازده رکعت بخوانم!

-  بنده ی من! قبل از خواب این سه رکعت را بخوان...

- خدایا! سه رکعت زیاد است!

- بنده ی من! قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو

- خدایا! من در رختخواب هستم و اگر بلند شوم، خواب از سرم میپرد!

- بنده ی من! همان جا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله...

- خدایا! هوا سرد است و نمـیتوانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم!

- بنده ی من! در دلت بگو یا الله، ما نماز شب برایت حساب میکنیم.....

بنده اعتنایی نمیکند و مـیخوابد.....

- ملائکه ی من! ببینید من این قدر ساده گرفته ام، اما بنده ی من خوابیده است. چیزی به اذان صبح نمانده است، او را بیدار کنید، دلم برایش تنگ شده است،امشب با من حرف نزده است...

- خداوندا! دو بار او را بیدار کردیم، اما باز هم خوابید...

- ملائکه ی من! در گوشش بگویید پروردگارت، منتظر توست...

- پروردگارا!

نظرات 2 + ارسال نظر
آتوس شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 ق.ظ http://eae3.blogsky.com

سلام دوست من ...
میدونی...وبلاگت رو از ساعت11 دیشب تا حالا که ساعت پنج و بیست دقیقهء صبحه باز گذاشتم...فقط بخاطر همین یه تیکه آهنگش..آهنگی که من رو یاد فیلم ( پاپیون ) و کارتون ( بینوایان ) میندازه و هر دوی اینها من رو به کودکی هام میبرن....
راستش خیلی دلم گرفت ...بعدش بغض کردم و بعدش هم اشکا سرازیر شدن...دلم توی این متن برای خدا سوخت...من نماز نمیخونم اما با خدا خیلی حرف میزنم...همونطوری هم شکرش میکنم...همونم میشه نماز من....اما بیشتر وقتا یا با هم دعوامون میشه...یا من باهاش قهر میکنم..اما همیشه اون برمیگرده و منت کشی میکنه....آخه خودش میگه خیلی منو دوست داره......
پیشم بیا دوست من...یادت نره....
دوست تو : ساشا

mojtaba دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.nice-girl614.blogsky.com/

salam ahvale shoma? avalan merc az omadanet be weblogam badsham tashakor az matabe zibaei ke to webet gozashti vaghean hamine ke neveshti ishalla ma saadat dashte bashim dare khone khoda razo niaz konim eltemase doa khodafez

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد