بردی از یادم

بردی از یادم ، دادی بر بادم ، با یادت شادم
دل به تو دادم ، در دام افتادم ، از غم آزادم
دل به تو دادم فتادم به غم
ای گل بر اشک خونینم مخند
سوزم از سوز نگاهت هنوز
چشم من باشد به راهت هنوز
چه شد آن همه پیمان
که از آن لب خندان ،
که شنیدم و هرگز
خبری نشد از آن
کی آیی به برم ، ای شمع سحرم
در بزمم نفسی، بنشین تاج سرم
خواه از جان گذرم
تاج به سرم ده ، جان به تنم ده ، چون به سرآمد عمر بی ثمرم
نشسته بر دل غبار غم
زآنکه من در دیار غم
گشته ام بر غمگسار غم
امید عهد وفا تویی
آفت جان ما تویی
رفته راه خطا تویی

 موزیک این شعر را از اینجا دانلود کنید.

پرستش

آرزو اگه  تا دیروز قسمتی از وجودم بودی
 اگه تا دیروز فقط دوستت داشتم و عاشقت بودم
حالا از امروز تمام وجود منی
حالا از امروز به جای دوست داشتن و عاشق بودن
حالا می پرستمت

بهش بگو

بهش بگو بهارم سبزی سبزه زارم

بهش بگو تنها شدم سکه ی بی بها شدم

بهش بگو دوسش دارم قلبم دستش می زارم

تو رو به خدا اگه دیدیش بهش بگو دوسش دارم

عزیزم عزیزم من هنوزم دوست دارم عزیزم عزیزم اسمت و فریاد می زنم

تو که این چشم پر از خون دیدی توکه این نگاه افسون دیدی

تو که این یار پریشون دیدی تو که این درد بی درمون دیدی

تو که میدونی دلم کرده هواش تو که میدونی چقدر میخوام لباش

کی میاد دوباره ونه دل براش قصه بخونه جای خالیش نمی زاره قلب من زنده بمونه

عزیزم عزیزم من هنوزم دوست دارم عزیزم عزیزم اسمت و فریاد می زنم

عشق من

عشق من تموم آرزوی من چی میشه یک بار نگاه کن تو چشمام

آخه چشمام میتونن بهت بگن که من از تو جزء تو چیزی نمی خوام

خیال تو

خودت نیستی، خیالت پیش روم

دوباره دیدن تو آرزوم

جدا از عطر گرم اون نفسهات

برام زندگی کردن حروم

اگه روزی دلت با من نباشه

خدا میدونه که کارم تموم

عزیز جون من

یک خط نوشتم یه کتاب حرفِ توش

این جون ناقابلو می زارم روش

عشقی که گفتم نکنی فراموش

شعله این عشق , با تو نمیشه خاموش

توعزیزِ جونِ منی , یار مهربونِ منی

شیشه عمر منو یه وقت نخوای بشکنی

تاج سرِمایی شیرن ادایی

چه با وفائی هدیه ی خدائی!!!!