پنجره

وقتی که تنگ غروب بارون به شیشه میزنه
همه غصه ‎های دنیا توی سینه منه
توی قطره‎های بارون می‎شکنه بغض صدام
دیگه غیر از یه دونه پنجره هیچی نمی‎خوام
پشت این پنجره می‎شینم و آواز می‎خونم
منتظر واسه رسیدنت تو بارون می‎مونم
زیر بارون انتظارت رنگ تازه‎ای داره
منم عاشقترم انگار وقتی بارون می‎باره
بعضی وقتها که می‎یای سر روی شونم میزاری
تموم غصه‎هارو از دل من برمی‎داری
اما این فقط یه خوابه خواب پشت پنجره
وقت بیداری بازم (غم میشینه تو حنجره)2*
وقتی که تنگ غروب بارون به شیشه میزنه
همه غصه‎های دنیا توی سینه منه
توی قطره‎های بارون می‎شکنه بغض صدام
دیگه غیر از یه دونه پنجره هیچی نمی‎خوام
بعضی وقتها که می‎یای سر روی شونم میزاری
تموم غصه‎هارو از دل من برمی‎داری
اما این فقط یه خوابه خواب پشت پنجره
وقت بیداری بازم (غم میشینه تو حنجره)2*

حیرون

دو تا حیروون من وتو زیر بارون من وتو
دو تا حیروون من وتو من وتو

دو تا حیروون من وتو زیر بارون من وتو
با قدم ها جاده غربتو اندازه زدیم
تو خیابون غریبه حرفای تازه زدیم
هر دو خسته از زمونه حرفا گفتیم عاشقونه
تو خیابونن غریبه واسه هم شدیم دیوونه

نور چلچراغ مهتاب هر دو حیروون هر دو بی تاب
پر زد از کنار مژگون از چشامون بازی خواب

دو تا حیروون من وتو زیر بارون من وتو
با قدم ها جاده غربتو اندازه زدیم
تو خیابون غریبه حرفای تازه زدیم

منو تو همدیگرو یک شبه پیدا کردیم

توی قلب عاشقمون ولوله بر پا کردیم

منو تو قصه تنهایی رو رسوا کردیم

دنیا رو با چهره خوش بینی آشنا کردیم
من و تو
دو تا حیروون من وتو زیر بارون من وتو
دو تا حیروون من وتو من وتو


محال

دست تو تو دست من بود
دلت اما جای دیگه
تو خودت خبر نداری
اما چشمات اینو میگه
مدتی بود حس میکردم
که دلت یه جا اسیره
پشت پا زدی به بختت
کی باست جزء من میمیره
تو میگی یه وقت و گاهی
پیش میاد یه اشتباهی
نه دیگه دیگه نمیشه
باسه تو نمونده راهی
دیگه دیدنم محال
دیگه برگشتم خیال
سزای کارت همین
دل از اون نگات بیزاره
تو میگی یه وقت و گاهی پیش میاد یه اشتباهی نه دیگه دیگه نمیشه باسه تو نمونده راهی