بگو منو کم داری

یه نیمکت تنها یه شعله ی خاموش
یه لحظه یک رویا منو تو در آغوش
یه یادگار از عشق رو تنه درخت پیر
یه قصه ی کوتاه ای وای از این تقدیر
بگو منو کم داری بگو کمی غم داری بگو
بگو تو هم بی قراری یه لحظه آروم نداری
مثه یه ابر بهاری بگو که هر شب می باری
بگو دلت برام تنگ شده همون دلی که می گن از سنگ شده
بگو دیگه طاقت نداری اشک توی چشمام میاری
بگو منو کم داری بگو کمی غم داری بگو
بگو که نامه هامو خوندی بگو برام دل سوزوندی
هق هقه گریمو شنیدی بگو که اشکامو دیدی
بگو دلت برام تنگ شده همون دلی که میگن از سنگ شده
بگو دیگه طاقت نداری اشک توی چشمام بیاری
بگو منو کم داری بگو کمی غم داری بگو

تو میتونی

وقتی جای خنده غم می شینه روی لبام    تشنه ی نوازشم خسته از خستگیام

   وقتی که دستای من گرمی دستی می خواد وقتی یه لحظه خوشی به سراغم نمی یاد

        تو میتونی غمام خاک کنی    گونه های خسیم و پاک کنی

       تو میتونی دلم و شاد کنی     منو از درد و غم آزاد کنی

تو همیشه عاشق   تو همیشه عاشقی   تویی که مسبب لذت دقایقی

         به تن مرده من تو میتونی جون بدی    به رگای خشک من قطره قطره خون بدی

  وقتی که شب میرسه آسمون سیاه میشه      غم و غصه تو دلم قد یک دنیا میشه

    وقتی که دستی تو خونمون در میزنه      دلم من پشت دیوار از خوشی پر پر میزنه

      تو میتونی غمام خاک کنی      گونه های خسیم و پاک کنی

        تو میتونی دلم و شاد کنی     منو از درد و غم آزاد کنی

 

 

بر روی لینک زیر کلیک کنید و مطلب جالب و کاملی را درباره پاپ بخوانید


پاپ

   ((در های بهشت بر روی پاپ باز گردید. روحش شاد ))

در جلوی پنجره واتیکان کسی نیست مردم در جلوی واتیکان جمع شده اند که  یک بار دیگر از آن پنجره پدر بزرگ کاتولیگهای جهان را ببیند. اما دیگر دیر است

مردم همه دست به دعا برداشتند.ساعت21:50 دقیقه هست مردم در حال درک صحن واتیکان هستند تا برای فردا بازگردند تا دوباره دست به دعا بردارند که در این هنگام ماشینی به صحن واتیکان می آید و خبر ناگواری را به مردم میدهد

پدر دیگر در میان ما نیست

آری  در شب یکشنبه در ساعت21:37 در های بهشت بر روی پاپ باز گردید.

 مردی آرام با چهره ای نورانی وآری از هر گناه. هیچگاه کسی در چهره او غرور و تکبر ندید.

حالا به مدت پنج روز تا پنج شنبه جسد پاپ در معرض دید عموم قرار میگیرد تا پیروانش آخرین وداع را با او انجام دهند.

محل دفن پاپ هنوز معلوم نیست. یا در کشور لهستان (وطن پاپ) و یا در زیرزمین واتیکان دفن خواهد شد و مجسمه ی یادبودی  رد معرض دید مردم قرار میگیرد.

حالا باید منتظر پاپ جدید باشیم.حال117 نفر از سراسر جهان فراخوانده شدند تا پاپ جدید را انتخاب کنند.

52 نفر از اروپا-36 نفر از قاره آمریکا-2 نفر از استرالیا-24 نفر از آسیا-31 نفر از آفریقا

تولد:1920- وفات:2005

صفحه شخصی پاپ در سایت واتیکان

عکسهای پاپ

عکسهای واتیکان

نوشته شده توسط درویش

sazearezoo.blogsky.com

 

می خوامت

میدونم خاطرم خیلی میخوای،میدونی خاطرت خیلی میخوام

چشم حسودا کور بشه، هر چی بلاست به دور بشه

بساط عشق من و تو ایشا الله جفت و جور بشه

نقل و نبات شیرینی، مگه میشه تو دل نشینی

از اون دو تا چشم سیات الهی که خیر ببینی

به جزء تو از خدا دیگه هیچی نمیخوام

می خوام که دستات و بزار توی دستام

چراغ خونم بشه چشمای قشنگت

یه عمری دنبال تو گشتم توی رویام

تموم دنیا میدونباست میمیرم

قد و بالای نازت و طلا میگیرم

آسمون به زمین بیاد میخوامت

حتی اگه خدا نخواد میخوامت

دوست دارم خیلی زیاد میخوامت

حتی اگه خدا نخواد میخوامت

آرزومه

آرزومه،آرزومه

که درباز بکنی بیای تو خونه تو رو تو بغل بگیرم عاشقونه

آرزومه،آرزومه

اسمت رو لبام بی اراده چشمای تو از سرم زیاد

از قسمت دیدن تو شادم از بخت خوشم دل به تو دادم

آرزومه،آرزومه

از خدام خونه خوشبو بشه با عطر نفسهات

از خدام که بشه مال من اون چشمای زیبات

هر جوری که فکر کنی باهاتم رازی به رضای اون چشاتم

خوش صورت و خوش خط و نگاری غم و غصه ای نیست تا من داری

آرزومه،آرزومه

آرزومه،آرزومه

جدیترین آهنگها را دانلود کنید

برای دیدن و دانلود کردن جدیدترین آلبوم ها بر رو لینک زیر کلیک کنید.

اینجا کلیک کنید