این هم از وضعیت عید

 

حیف که فرنگی بازیا زده تو کاسه کوزمون ، اون قدیما ترک نمی شد یه روز نماز و روزمون

هرجا میری عید دیدنی جا تره اما بچه نیست     ، عذر و بهونه سرجاش اما آدم که بچه نیست

هرکسی می بینی حالا ، عید که میشه فراریه   ، یا میره توی اصفهون یا که تو رشت و ساری

دنیای رنگارنگیه ، هر چی داریم فرنگیه ، هر کی یه سازی میزنه ، معرکه ی قشنگیه

نوروز اومد نوروز اومد بازم حاجی فیروز اومد

یالا پاشید جشن بگیرید بازم عمو نوروز اومد

 

 

عید همتون مبارک راستی اگر پیغام تبرکی برای دوست خود دارید در قسمت نظرات یا تابلو گفتمان بنویسید تا با نام خودتان در وبلاگ آرزوهای بزرگ ثبت شود.

قصر صدف

تو بیا تا بر قراره دنیا
منو تو به عشق هم بنازیم
مثل ماهی توی آب دریا
واسه هم قصر صدف بسازیم
پشت ابرا برسه صدای خنده ما
بره بازم بالاتر نزدیک ستاره ها
تو غممون جون بگیره آرزوهاااا

به من امید میده حرفای شیرینت
گرمی اون بوسه های آتشینت
نمی خوام از گونه هات بریزه اشکی
رو شیار گونه های نازنینت
دوست دارم زنگ صدات
رنگ خوش رنگ چشات
زندگی شیرینه با تو

دو کبوتر

روزی من وتو ای جان ، همچون کبوترها
سرنهادیم با هم ، در بستر پرها
پرگشاده همره مرغان خوش آواز
گه به کوهستان و گه به صحرا در پرواز
جلوه زندگی را ‌در چشم هم می‌دیدیم
چون به شب می‌رسیدیم ، کنار هم می‌آرمیدیم
تا نسیمی می‌وزید ، آشیانه می لرزید
ما زبیم جان خود ، بر سر هم پر می‌کشیدیم
اکنون از هم رو گردانیم ، نه من نه تو نمی‌دانیم
چون شد که آشنا گشتیم ، روز دگر جدا گشتیم
هر کس که دلدار مرا . از من جدا کرد ای خدا
خواهم بسوزانی دلش . سازی ز دلدارش جدا
اکنون ازهم روگردانیم . نه من نه او نمیدانیم
چه شد که آشنا گشتی . روز دگر جدا گشتی

با شما

با شما ! با شما !
با شما ! با شما !
خیلی وقته که می خوام حرف بزنم
با شما !
قفل این سکوتو یکبار بشکنم
با شما !
اما بس که عاشق دل من با شما
خیلی سخته واسه من حرف زدن
با شما !
از کجا شروع کنم با این همه گفتنی
نمی خوام زود بشکنه این فرصت شکستنی
آخه می دونی چیه , خدای من چطور بگم
وقتی چشمام تو چشم شما می افته آب میشم
یه شبی تو خلوت حیاط گل نشسته بودین
مثل یک دوبیتی مست ! چشماتونو بسته بودین
اون طرف صدای آب و این طرف شمع و گل یاس
نم باغ رو گونه هاتون مثل قطره های الماس !
اومدم پیش شما تا چند کلام حرف بزنم
هر چی کردم روم نشد شرم حضور و بشکنم
خیلی وقته که می خوام حرف بزنم
با شما !

با سلام خدمت دوستان عزیز ساز آرزوها و آرزوهای بزرگ
خوب این وبلاگ جایی هست برای شما دوستان تا اشعار و آرزوهای خود را بنویسید
این شما هستید که با نوشتن آرزوها و شعرهای خود از ما پشتیبانی و به بقای آن کمک می کنید

اشعار و آرزوهای خود را در تابلوی گفتمان و در صورت نبود تابلو در قسمت نظرات بنویسید
ساز آرزوها و آرزوهای بزرگ آماده تبادل لینک با دوستان می باشد

عزیزترین

اونی که از نگاش آتیش میریزه برای من عزیزترین عزیز

عاشق عشقم کرده ریزه ریزه ناز و ادا از اون چشاش میریزه

عزیزترین عزیزم عاشق حال و روزم همنفس و دلسوزم آس دل نسوزم

با این که خواب از چشمام پرٌنده ریشه هام رو یکی یکی سوزنده

خودش میگه بین من و اون عزیز راهی بجز یکی شدن نمونده

عزیزترین عزیزم عاشق حال و روزم همنفس و دلسوزم آس دل نسوزم