نیاز

تن تو ظهر تابستون به یادم میاره

رنگ چشمای تو بارون به یادم میاره

وقتی نیستی زندگیم فرقی با زندون نداره

قهر توتلخی زندون به یادم میاره

من نیازم تو رو هر روز دیدن  از لبت دوست دارم شنیدن

تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه

تو همون خونی که هر لحظه تو رگهای من

تو مثل خواب گل سرخی لطیفی مثل خواب

من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه

من نیازم تو رو هر روز دیدن  از لبت دوست دارم شنیدن

تو مثل وسوسه شکار یک شاپرکی

تو مثل شوق رها کردن یک بادبادکی

تو همیشه مثل یک قصه پر از حادثه ای

تو مثل شادی خواب کردن یک عروسکی

من نیازم تو رو هر روز دیدن  از لبت دوست دارم شنیدن

تو قشنگی مثل شکل هایی که ابرا می سازن

گلهای اطلسی از دیدن تو رنگ می بازن

اگه مردای تو قصه بدونند که اینجایی

واسه بردن تو با اسب بالدار می تازن

من نیازم تو رو هر روز دیدن  از لبت دوست دارم شنیدن

 

نظرات 2 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

MAHTAB جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ

KHEILI BAHALI MAN GHABLANAM DIDAM ٌWEBLOGETO
CHIZI KE AYAN AST NIAZ BE TARIF NADARE
MOAFAGH BASHI
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد